Információs Társadalom 2018/1.
BEKÖSZÖNTŐ
TANULMÁNYOK
Kiss Gábor
A játék hendikepes rendszere
Fromann Richárd – Damsa Andrei
Videojátékoktól a munka világáig – játékostipológiák
és munkahelyi motiváció
Fekete Zsombor
Szendvics és rétes – avagy hogyan játékosítsunk
a lényeg elfedése helyett a lényeg kiemelésével?
Z. Karvalics László
Noogames: játékkultúra és civilizációs horizont
Szabella Olivér
Korunk virágzó biznisze? Az e-sport iparág bemutatása
Bányai Fanni – Zsila Ágnes – Demetrovics Zsolt – Király Orsolya
A problémás videojáték-használat
újabb elméleti és gyakorlati megközelítései
KUTATÁSI JELENTÉS
Pintér Róbert
A gamer bennük van – Az eNET Internetkutató,
az Esportmilla és az Esport1 közös magyar videojátékos
és e-sport kutatásának főbb eredményei
Szabó József
Gamerek az iskolában
MŰHELY
Bátfai Norbert – Besenczi Renátó – Szabó József – Jeszenszky Péter –
Buda András – Jármi László – Lovas Rita Barbara – Pál Marcell Kristóf
– Bogacsovics Gergő – Tóthné Kovács Enikő
DEAC-Hackers: játszó hackerek, hackelő játékosok
Bátfai Norbert – Bogacsovics Gergő – Paszerbovics Roland – Antal Asztrik
– Czevár István – Kelemen Viktor – Besenczi Renátó
E-sportolók mérése
OLVASÁS KÖZBEN
Rab Árpád
Fél évszázad játék – egy új kultúra születése
Recenzió Beregi Tamás: Pixelhősök. A számítógépes játékok első ötven éve (Vince kiadó,
2010, 444 oldal, ISBN: 9789633030233) című könyvéről.
Herendy Csilla
Fromann Richárd: Játékoslét. A gamifikáció világa
Recenzió Fromann Richárd: Játékoslét – A gamifikáció világa (Typotex Kiadó, 2017,
223 oldal, ISBN: 9789632799544) című könyvéről.
Nagyághy Zsolt
Andrejkovics Zoltán: Láthatatlan játék – A győztesek
gondolkodásmódja az e-sportban
Recenzió Andrejkovics Zoltán: Láthatatlan játék – A győztesek gondolkodásmódja az e-sportban
(Magnólia, 2017, 192 oldal, ISBN: 9789634193593) című könyvéről.
English summaries of the papers
- Megjelenés dátuma:
- 2018
- Információk:
- kartonált, 175 oldal
- ISBN:
- ISSN 1587 8694