Kedves Vásárlóink!
Felhívjuk figyelmüket, hogy szeptember 5-én (csütörtökön), rendezvény miatt a személyes átvétel 10–16 óráig tart.
Megértésüket köszönjük!
A Pécsi Tudományegyetem és a Szegedi Tudományegyetem Kommunikáció- és Médiatudományi Tanszékein készült kötet hiánypótlónak szánt fordításgyűjtemény, amely a turizmus kulturális kutatása területén az utóbbi két évtizedben angol vagy német nyelven megjelent tanulmányok közül tartalmaz válogatást.
A kötet írásai a kultúratudományokban időközben végbement fordulatok szerepét mutatják be a turizmus kutatásában. A könyv első részének tanulmányai a turizmust mint kulturális jelenséget értelmezik, többek közt olyan fogalmak, témák segítségével mint a turizmus szemiotikája, a turistatekintet és az eredetiség. A válogatás következő része a modernista turizmuskutatás lehetséges kritikáit vázolja fel a performativitás, a társadalmi nemek tanulmányozása és a posztkolonialitás felől. A könyv harmadik részében a turizmus és az új kommunikációs eszközök viszonyát vizsgáló szövegek kaptak helyet.
A válogatás tisztán elméleti írások mellett olyan empirikus kutatásokat összegző esettanulmányokat is közöl, amelyek ezek gyakorlati alkalmazását mutatják be. A kötetet egyaránt ajánljuk a kultúratudományok, a szociológia és a kommunikációkutatás iránt érdeklődőknek.
A sütik segítenek élvezni a weboldalakat! Hogy élvezetes és személyre szabott legyen a böngészési élmény, sütiket (cookie-kat) használunk. Részletesebb tájékoztatást erről az adatkezelési tájékoztatónkban Kérjük jelezze, hogy szeretne böngészni!