Felhívjuk Kedves Megrendelőink figyelmét, hogy az Ünnepi könyvheti kitelepülés miatt, június 5–11. között a rendelések feldolgozása és könyvek személyes átvétele szünetel.
Megértésüket köszönjük!
A Fókusz című népszerű kereskedelmi televíziós program vizsgálatának szentelt könyv egy többéves kutatás tapasztalatait összegzi. A téma két szempontból is fontosnak tekinthető:
1. a hazai kereskedelmi televíziózás sajátságos bulvárműfajait nem vizsgálta még alapos empirikus kutatás.
2. A kereskedelmi tévézéssel kapcsolatos szabályozói és nézői aggodalmak közül az egyik legfontosabb, hogy a bulvár-riportműsorok, a beszélgetőshow-k vagy a valóságshow-k emberek méltóságát, illetve szenvedését áruba bocsátva nyernek nézőket és hirdetői bevételeket, és e kérdés módszeres vizsgálatával szintén adós a hazai társadalomtudomány.
A szerző a brit kultúrakutatás úgynevezett revizionista iskolájának módszertanát követte, melynek lényege, hogy egy kulturális termék, illetve gyakorlat jelentéstartományait a szöveg, a produkció, a recepció és a szabályozás egymás kontextusaiban történő elemzése révén érdemes feltárni.
A sütik segítenek élvezni a weboldalakat! Hogy élvezetes és személyre szabott legyen a böngészési élmény, sütiket (cookie-kat) használunk. Részletesebb tájékoztatást erről az adatkezelési tájékoztatónkban Kérjük jelezze, hogy szeretne böngészni!