A médiapolitika mint közpolitika

A kötet kritikus áttekintést nyújt a médiapolitika dinamikájáról az angolszász országokban, és összefoglalja a médiával kapcsolatos legfontosabb mai vitákat. Bár megannyi politikus büszkélkedik a médiarendszere nyitottságával és pluralizmusával, a kötet egyik fő tézise, hogy a piaci elvek korlátozatlan érvényesülése túltelíti a médiapolitika szabályozási környezetét, és torzítja a demokratikus médiapolitika fejlődését és alkalmazását. A politikusokkal, szabályozási szakemberekkel, tanácsadókkal, lobbistákkal és kampánymenedzserekkel készített több tucatnyi interjú alapján a szerző áttekinti, miként járultak hozzá kormányok, köztisztviselők és médiavállalkozások azoknak a szabályoknak a kidolgozásához, amelyek többek között a média tulajdonviszonyait, a tartalmi megfontolásokat, a közszolgáltatást, a digitális televíziózást, a szerzői jogi problémák kezelését és a média mint iparág keretfeltételeit megadó kereskedelmi megállapodásokat érintik.

Szerző:
Freedman, Des
Kiadás éve:
2012
Információk:
keménytáblás, 250 oldal
ISBN:
978 963 693 365 4
4.990 Ft 3.493 Ft
db
Jelenleg:
rendelhető
Szállítás:
4-5 munkanap
Kártyás fizetés szolgáltatója: Barion