Felhívjuk Kedves Megrendelőink figyelmét, hogy az Ünnepi könyvheti kitelepülés miatt, június 5–11. között a rendelések feldolgozása és könyvek személyes átvétele szünetel.
Megértésüket köszönjük!
A médiajártasság (Media Literacy) viszonylag új területe a média- és kommunikációtudománynak: célja, hogy elősegítse a médiafogyasztás kultúráját, segítsen kialakítani a fogyasztókban a média értelmezésének képességét. Támogatja a kritikai gondolkodást és az önelemzést, ráébresztve a diákokat és fogyasztókat arra, hogy mindennapi döntéseinket nem szükségképpen szabadon és ésszerűen hozzuk. Segítségével megértjük, hogy cselekvőképességünket szociális, kulturális és politikai erők befolyásolják. Ebben a közegben a média-jártasság azokat az utakat és módokat elemzi, amelyek kódolt formában érzelmi és testi elkötelezettségeinket tartalmazzák, ily módon járulva hozzá a vágyak és hangulatok teremtéséhez, mindahhoz, amit Noam Chomsky híres kifejezésével „a beleegyezés termelésé”-nek nevezünk.
A kötetet a médiatudomány, szociológia és politikatudomány iránt érdeklődőknek ajánljuk.
A sütik segítenek élvezni a weboldalakat! Hogy élvezetes és személyre szabott legyen a böngészési élmény, sütiket (cookie-kat) használunk. Részletesebb tájékoztatást erről az adatkezelési tájékoztatónkban Kérjük jelezze, hogy szeretne böngészni!