Kedves Vásárlóink! 

Felhívjuk figyelmüket, hogy december 18-tól (szerda) az internetes rendeléseket már csak fogadni tudjuk!
Addig is a személyes átvételt kibővítjük. Erről tájékoztatást a honlapunk nyitóoldalán futó bannerban talál.

A könyvek postázását 2025. január 6-tól (hétfő), személyes átvételét 2025. január 7-től (kedd), a szokásos rendben tudjuk ismét teljesíteni.

A gyakorlati marketing alapjai

A könyv elsődleges célja, hogy a magyar mikró-vállalakozóknak nyújtson gyakorlati, az életből vett egyszerű esettanulmányokkal alátámasztott és azonnal felhasználható ismeretanyagot – humorral fűszerezve. A mű ötvözi a mikró- és kisvállalkozások (MKV-k) számára nélkülözhetetlen marketing, időgazdálkodási és cégvezetéssel kapcsolatos alapvető elméleti tudást, és a napi operatív üzletmenethez szükséges gyakorlati példákat, legyen szó fodrászról, villanyszerelőről, pékboltról, vagy éppen a sarki fűszeresről. A könyv hasznos segítséget nyújt felsőfokú tanulmányokat folytató, és a magyar mikró és kisvállalkozók gyakorlati marketingtevékenységei után érdeklődő hallgatóknak is.

Szerző:
Puster János
Megjelenés dátuma:
2011
Információk:
Kartonált , 242 oldal
ISBN:
978 963 693 277 0

NEM RENDELHETŐ

További könyvek a szerzőtől