Iskolarend. Kiváltság és különbségtétel a közoktatásban

A politikum, a hatalom és az uralom kérdései iránt érdeklődő társadalomtudósok többsége vagy továbbra is az államban, vagy a globális erőközpontokban keresi a szociológiai értelemben vett uralom forrását. Nem így e kötet, mely arra a kérdésre, hogy miképpen rendeződnek iskolába a magyar gyerekek, a hatalom és az uralom kevésbé látható formáinak elemzésével igyekszik választ találni. Ha a gyerekeket nem annyira az állam és nem is a globális hatalmi központok irányítják egyik vagy másik iskolába, s eloszlásuk mégsem véletlenszerű, akkor az aktorok egyrészt az iskolafenntartók körében (helyi önkormányzatok), másrészt új, transznacionális (de nem globális) diskurzusok helyi képviselőinek körében keresendők (szakértők és nevelési tanácsadók).

Szerző:
Berényi Eszter – Berkovits Balázs – Erőss Gábor
Kiadás éve:
2008
Információk:
kartonált, 310 oldal
ISBN:
978 963 693 037 0
2.490 Ft 1.743 Ft
db
Jelenleg:
rendelhető
Szállítás:
4-5 munkanap
Kártyás fizetés szolgáltatója: Barion