Reklámszociológia. Szöveggyûjtemény
Vegyünk valamit, és ettõl minden megváltozik. A reklámok a fogyasztást teszik a társadalom központi értékévé. Ha megveszünk egy árut, vagy igénybe veszünk egy szolgáltatást, akkor ezzel boldogságot és vágyainknak, álmainknak megfelelõ életformát veszünk. Úgy érezzük, hogy boldogok leszünk, hiszen a boldogság ígéretével manipulálnak bennünket.
A módszerek finomodásával a reklámozás maga is külön szakmává nõtte ki magát, amelyben több különbözõ tudományág képviselteti magát, melyek közül az egyik a szociológia – egészen pontosan annak erre szakosodott ága, a reklámszociológia.
A kötet, amely a reklámszakma legkiválóbb elméleti és gyakorlati szakembereinek tanulmányait gyûjtötte össze, arra keresi a választ, hogy – a szociológiára támaszkodva – milyen eszközökkel dolgozik a reklám, hogy hatását elérje. A válogatás átfogóan és az egyetemi jegyzetekhez, szöveggyûjteményekhez méltóan, mégis színesen és érdekesen vezeti be az olvasót a reklámok zegzugos világába, úgy, hogy újszerûen körvonalazza a szociológia létjogosultságát ebben a különös kommunikációs térben.
A könyvet ajánljuk a reklámszakma kutatóinak és gyakorlati szakembereinek, a kommunikáció- és médiatudomány oktatóinak és hallgatóinak, továbbá mindenkinek, aki érdeklõdik a reklámok hatásmechanizmusa és pszichológiája iránt.
Szerző: | Virányi Péter |
Cím: | Reklámszociológia. Szöveggyûjtemény |
Információk: | kartonált, 354 oldal |
ISBN: | 978-963-693-246-6 |
Kiadás éve: | |
Ár: | 4 500 Ft |
Kedvezményes ár: | 3 150 Ft |
Hasonló termékek

A reklám fogalomtára
Virányi Péter

Több mint reklámtörténelem
Virányi Péter

A reklám fogalomtára - 2. bővített kiadás
Virányi Péter

Több mint reklámtörténelem. Átdolgozott, bővített kiadás
Virányi Péter

A háború sodrásában Európa, 1944–1945
Virányi Péter