A gyakorlati marketing alapjai
A könyv elsődleges célja, hogy a magyar mikró-vállalakozóknak nyújtson gyakorlati, az életből vett egyszerű esettanulmányokkal alátámasztott és azonnal felhasználható ismeretanyagot – humorral fűszerezve. A mű ötvözi a mikró- és kisvállalkozások (MKV-k) számára nélkülözhetetlen marketing, időgazdálkodási és cégvezetéssel kapcsolatos alapvető elméleti tudást, és a napi operatív üzletmenethez szükséges gyakorlati példákat, legyen szó fodrászról, villanyszerelőről, pékboltról, vagy éppen a sarki fűszeresről. A könyv hasznos segítséget nyújt felsőfokú tanulmányokat folytató, és a magyar mikró és kisvállalkozók gyakorlati marketingtevékenységei után érdeklődő hallgatóknak is.
Szerző: | Puster János |
Cím: | A gyakorlati marketing alapjai |
Információk: | Kartonált , 242 oldal |
ISBN: | 978 963 693 277 0 |
Kiadás éve: | 2011 |
Ár: | 3 050 Ft |
Kedvezményes ár: | 2 135 Ft |
Hasonló termékek

Gazdaságtan 1x1
Puster János