Reklámszociológia. Szöveggyûjtemény Gondolat Kiadó
Egy pillanat...
GONDOLAT KIADÓ

Reklámszociológia. Szöveggyûjtemény



Vegyünk valamit, és ettõl minden megváltozik. A reklámok a fogyasztást teszik a társadalom központi értékévé. Ha megveszünk egy árut, vagy igénybe veszünk egy szolgáltatást, akkor ezzel boldogságot és vágyainknak, álmainknak megfelelõ életformát veszünk. Úgy érezzük, hogy boldogok leszünk, hiszen a boldogság ígéretével manipulálnak bennünket. A módszerek finomodásával a reklámozás maga is külön szakmává nõtte ki magát, amelyben több különbözõ tudományág képviselteti magát, melyek közül az egyik a szociológia – egészen pontosan annak erre szakosodott ága, a reklámszociológia. A kötet, amely a reklámszakma legkiválóbb elméleti és gyakorlati szakembereinek tanulmányait gyûjtötte össze, arra keresi a választ, hogy – a szociológiára támaszkodva – milyen eszközökkel dolgozik a reklám, hogy hatását elérje. A válogatás átfogóan és az egyetemi jegyzetekhez, szöveggyûjteményekhez méltóan, mégis színesen és érdekesen vezeti be az olvasót a reklámok zegzugos világába, úgy, hogy újszerûen körvonalazza a szociológia létjogosultságát ebben a különös kommunikációs térben. A könyvet ajánljuk a reklámszakma kutatóinak és gyakorlati szakembereinek, a kommunikáció- és médiatudomány oktatóinak és hallgatóinak, továbbá mindenkinek, aki érdeklõdik a reklámok hatásmechanizmusa és pszichológiája iránt.


Szerző: Virányi Péter
Cím: Reklámszociológia. Szöveggyûjtemény
Információk: kartonált, 354 oldal
ISBN: 978-963-693-246-6
Kiadás éve:
Ár: 4 500 Ft
Kedvezményes ár: 3 150 Ft