A gyakorlati marketing alapjai Gondolat Kiadó
Egy pillanat...
GONDOLAT KIADÓ

A gyakorlati marketing alapjai



A könyv elsődleges célja, hogy a magyar mikró-vállalakozóknak nyújtson gyakorlati, az életből vett egyszerű esettanulmányokkal alátámasztott és azonnal felhasználható ismeretanyagot – humorral fűszerezve. A mű ötvözi a mikró- és kisvállalkozások (MKV-k) számára nélkülözhetetlen marketing, időgazdálkodási és cégvezetéssel kapcsolatos alapvető elméleti tudást, és a napi operatív üzletmenethez szükséges gyakorlati példákat, legyen szó fodrászról, villanyszerelőről, pékboltról, vagy éppen a sarki fűszeresről. A könyv hasznos segítséget nyújt felsőfokú tanulmányokat folytató, és a magyar mikró és kisvállalkozók gyakorlati marketingtevékenységei után érdeklődő hallgatóknak is.


Szerző: Puster János
Cím: A gyakorlati marketing alapjai
Információk: Kartonált , 242 oldal
ISBN: 978 963 693 277 0
Kiadás éve: 2011
Ár: 3 050 Ft
Kedvezményes ár: 2 135 Ft

Hasonló termékek

Gazdaságtan 1x1

Gazdaságtan 1x1

Puster János